18 Şubat 2008 Pazartesi

Sonunda bulduk !

Bilmiyorum sizlerinde başına gelmişmidir buna benzer bir olay, ama sürekli kendime böyle olaylar beni bulur demeden alamam kendimi.Bugün başıma gelen bir olayı vakit kaybetmeden anlatayım hemencecik.Evde olduğum bir zamanda ev telefonu çalar, bakarım.''İyi günler, İşbankası Marmaris/İçmeler şubesinden arıyorum'' der telefonun ucundaki hatun.Aklınızdan muhtemelen yanlış numaradır diye geçirirken hatun, ismini söyler ve onunla mı görüşüyorum diye sorar..Olayın şokunu atamadan ''evet benim'' dersiniz ve telefonun karşısındaki hatun acımasızca sorularına bir yenisini daha ekler, ''kimliğiniz şu an burada, acaba neden burada olduğunu öğrenebilir miyim?''diye sorar.İşte o anda jeton bir şekilde düşüverir.2003 yılında Marmaris'te çalışırken kimliğinizi kaybettiğiniz, bulmak için bütün Marmaris'i alt üst ettiğiniz gelir aklınıza, ah salak kafam nasıl olur da banka aklına gelmez dersiniz ama bozuntuya vermezsiniz..Hatuna durumu kısa bir şekilde anlatırsınız, aradan beş (5) sene geçmiş olsa da beni bulma zahmetinde olduğu için kuru bir teşekkür edersiniz ve konuşma sona erer.

1 yorum:

Ömer dedi ki...

Hosgeldin sen de bloga. Hadi hayirlisi olsun.

Olaya gelince;zaten seni normal olaylarin buldugunu gormedim, nerede absurdluk var sen cikiyorsun piyasaya. tam senlik bir olay olmus yani (: